Travelers' Info: COVID-19

advertisement

Καθώς όλοι προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες που επιφέρει η πανδημία του Covid-19, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα νέα μέτρα προστασίας και υγιεινής που θα εφαρμόσουμε. Προτεραιότητα πάντα έχει, η υγεία και η ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και του προσωπικού μας.

Τηλεϊατρική Κάλυψη για Covid-19

Η CardioExpress παρέχει στο ξενοδοχείο μας ειδικό πρόγραμμα τηλεϊατρικής κάλυψης, το οποίο μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση του Covid-19 προσφέροντας ιατρική κάλυψη στους πελάτες των ξενοδοχειακών μονάδων. Η εταιρεία έχοντας πολυετή εμπειρία στον χώρο της τηλεϊατρικής είναι σε θέση να προσφέρει ουσιαστική βοήθεια τόσο στον έγκαιρο εντοπισμό τυχόν κρουσμάτων Covid-19, όσο και στην συνεχή παρακολούθηση περιστατικών μέχρι την απομάκρυνση τους από το ξενοδοχείο.

Μέτρα ατομικής υγιεινής και Μέσα Ατομικής Προστασίας

  • Ενημέρωση και παρότρυνση του προσωπικού και των τρίτων για συμμόρφωση με τις ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής.
  • Παροχή κατάλληλων εγκαταστάσεων και απαιτούμενων υλικών στους εργαζομένους και τοποθέτηση κατάλληλων μηχανισμών για αντισηψία των χεριών στις εισόδους / εξόδους και στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος.
  • Παροχή στο προσωπικό των κατάλληλων Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Επίβλεψη της επάρκειας των αποθεμάτων Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Εκπαίδευση του προσωπικού για την ασφαλή χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη της ορθής χρήσης τους.
  • Ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού για το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19.
  • Επίβλεψη της προσέλευσης τρίτων (π.χ. πελατών, συνεργατών, διανομέων, κ.λπ.) στο χώρο του καταλύματος και ενημέρωσή τους ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων και να γίνεται χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Διαμόρφωση προγράμματος σταδιακής προσέλευσης / αποχώρησης των εργαζομένων ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων.
  • Συνεχής ενημέρωση του προσωπικού για την ατομική υγιεινή και τα προληπτικά μέτρα σε όλους τους χώρους.
  • Εκπαίδευση στις απαιτούμενες ενέργειες των εργαζομένων σε περίπτωση ανάπτυξης ύποπτων συμπτωμάτων, όπως είναι η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της Διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση.
  • Προτροπή για χρήση κλιμάκων και αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων από εργαζόμενους και πελάτες στο μέτρο του δυνατού.
  • Συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό.
  • Αποφυγή χειραψιών και γενικά στενής σωματικής επαφής, τήρησης απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, τους πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους εργασίας, τους χώρους του ξενοδοχείου και τους χώρους ανάπαυσης.
  • Αποφυγή αγγίγματος με τα χέρια σας του προσώπου, πιο συγκεκριμένα μάτια, μύτη και στόμα.
  • Ενημέρωση υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση αδιαθεσίας ή συμπτωματολογίας συμβατής με λοίμωξη Covid-19 ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας.
  • Παραμονή στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου.
  • Επαναφορά στο χώρο εργασίας μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19.

Υπηρεσία υποδοχής

  • Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής (πλύσιμο χεριών), κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες (αποφυγή χειραψιών κ.τλ.) και ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής.
  • Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα: α) ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών, β) παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και γ) παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού, όπως γάντια και μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser.
  • Το προσωπικό μπορεί να αναγνωρίζει συμπτώματα πελατών και το αναφέρει άμεσα στον υγειονομικό υπεύθυνο.
  • Υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή.
  • Tακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής.
  • Kατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής, προσθήκη επιδαπέδιας σήμανσης σε απόσταση δύο μέτρων όπου θα στέκεται ο πελάτης, κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής, κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση των ατόμων που αναμένουν να εξυπηρετηθούν με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας.
  • Αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out, τήρηση αποστάσεων.
  • Δυνατότητα για check-in μια μέρα πριν την άφιξη μέσω e-mail και για check-out με τον ίδιο τρόπο για αποφυγή συνωστισμού και τήρηση σωματικών αποστάσεων.
  • Ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων.
  • Απολύμανση των key cards.
  • Διεύρυνση της περιόδου ανάμεσα σε check-in και check-out. Check-out μέχρι τις 11:00 π.μ. και check-in από τις 15:00 μ.μ.. Με τη χρονική διάρκεια που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check-in και check-out μεταξύ διαφορετικών πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται, απολυμαίνεται επιμελώς και ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.

Υπηρεσίες ορόφου & δωματίων

  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.
  • Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών.
  • Κατά τη χρήση των απολυμαντικών, ο χώρος πρέπει να είναι καλά αεριζόμενος.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους ενισχύονται οι υπηρεσίες υγιεινής και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου».
  • Εφαρμόζεται σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.
  • Γίνεται έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών.
  • Ελέγχεται η επάρκεια εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια κ.λπ.).
  • Διακριτική παρακολούθηση από τη Διοίκηση πελατών με συμπτώματα για διαχείριση.
  • Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής.
  • Καταργείται η καθημερινή αλλαγή ιματισμού. Ο πελάτης εξυπηρετείται μόνο κατόπιν αιτήματος κατά την άφιξή του.
  • Για τις αναχωρήσεις εφαρμόζεται σχολαστική απολύμανση με ατμοκαθαριστή στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.
  • Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικειμένων πολλαπλής χρήσης όπως μενού, περιοδικά, κ.λπ.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού.
  • Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.

Παρασκευαστήρια/κουζίνα

  • Τήρηση κανόνων HACCP από το προσωπικό της κουζίνας (αποτύπωση θερμοκρασιών ψυγείων, λίστες παρασκευασμένων φαγητών, θερμοκρασίες ζεστών παρασκευασμάτων).
  • Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο μέλος του προσωπικού και πάντα φορώντας τα ενδεδειγμένα ΜΑΠ (μάσκα και γάντια).
  • Τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών.
  • Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο της κουζίνας για τους μη έχοντες εργασία.

Εστιατόριο

  • Το προσωπικό λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής χεριών, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες, συναδέλφους ή τρίτους και χρησιμοποιεί τον προστατευτικό εξοπλισμό.
  • Παραγγελία μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ξενοδοχείου.
  • Έξι (6) άτομα ο μέγιστος αριθμός καθήμενων ατόμων σε ένα τραπέζι εκτός από οικογένειες με ανήλικα τέκνα.
  • Εφαρμογή των ελάχιστων αποστάσεων μεταξύ των τραπεζιών.

Κοινόχρηστοι χώροι

  • Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
  • Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων για την ξηρή αντισηψία των χεριών.
  • Παρότρυνση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων. Συχνή καθαριότητα ανελκυστήρων με έμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά (χερούλια, κομβία κλπ).
  • Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις.
  • Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών.
  • Περιορισμός των συνωστισμών στα αποχωρητήρια.

Περιβαλλοντικά μέτρα

  • Επαρκής αερισμός των εργασιακών χώρων και τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού – κλιματισμού.
  • Τακτικός καθαρισμός με απορρυπαντικά ή απολυμαντικά των επιφανειών των χώρων εργασίας, των κοινόχρηστων χώρων, του εξοπλισμού εργασίας.
  • Απολύμανση, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, χώρων όπου έχει εντοπιστεί πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα της λοίμωξης Covid-19.
  • Συχνός καθαρισμός των ενδυμάτων εργασίας και των συνήθων μέσων ατομικής προστασίας που χορηγούνται, καθώς και ασφαλής αποθήκευσή τους.